środa, 5 grudnia 2012

Tylko Kolejny Koniec Świata, Nic Więcej



"Opowiadanie to powstało dzięki połączeniu kilku różnych rzeczy (oto, skąd my, pisarze Bierzemy Swoje Pomysły, na wypadek gdybyście się zastanawiali). Jedną z nich była książka nieżyjącego już Rogera Zelazny'ego A Night in the Lonesome October, cudownie i zabawnie wykorzystująca liczne sztampowe postacie grozy i fantasy. Roger podarował mi egzemplarz kilka miesięcy przed napisaniem tego opowiadania i świetnie bawiłem się podczas lektury. Mniej więcej w tym samym czasie czytałem pochodzącą sprzed trzystu lat relację z procesu francuskiego wilkołaka. Czytając zeznania jednego ze świadków, uświadomiłem sobie, że stała się na natchnieniem dla cudownego opowiadania Sakiego, "Gabriel Ernest", a także dla krótkiej opowieści Jamesa Brancha Cabella "The White Robe". Lecz zarówno Saki, jak i Cabell okazali się za dobrze wychowani, by wykorzystać motyw z wymiotowaniem palców, kluczowy dowód w procesie. Co oznacza że ja muszę to zrobić.
Larry Tabot to imię i nazwisko pierwszego wilkołaka, tego który spotyka Abbota i Costello."

Neil Gaiman


wielkość całości: 27 MB
rodzaj kompresji: .rar
zawartość uploadu: 1x plik .cbr
wersja językowa: polska
brak danych naprawczych, brak hasła

DOWNLOAD

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz